Thursday, March 12, 2009

ASTROBOY MASIH DI KL




Hmmm..acually syok juga in KL. Dapat juga saya interview Mark Paul Baklin di Cheras kelmarin. Then today saya jalan2 dgn abang saya yang kerja di Subang Jaya. Apa lagi, adik minta belanja makan lor.. Belanja apa! Dia bawa saya gi Carrefour pas tu beli barang untuk masak di rumah!!! Cilakak punya abang. Saya berharap sangat kunun kena belanja di Domino's kah, Nando's kah...ini masak sendiri di rumah.

But no complain jugak becoz abang saya kerja dihotel sebagai chef... so, pandailah dia masak. Sebenarnya saya tengah mencari si MAS AF. Dengar gosip orang di Sabah yang Mas terlalu stress kunun sampai dia kini ada kebolehan untuk bercakap dengan haiwan ternakan atau peliharaan..?? biar betul. Ada2 saja yang buat cerita. Astroboy pun mau tahu cerita yang sebenarnya. Adehh.. Kalau pun dia cakap dengan hewan,apa salahnya. Ramai kamu yang ada binatang peliharaan seperti kucing, anjing, tikus belanda, ayam belanda, babi utan dan sebagainya,pun cakap dengan dorang bah.. kalau kamu cakap tiada,kamu tembirang.
Saya balik KK bisuk tengahari so saya sempat pigi konsert 'The Beginning'..hope dapat backstage pass.. Malas mau post blog hari ni... Bisuk barulah saya post sama2 dgn interview Da Prince, Mark Paul & The Beginning konsert.... ciao!

No comments: