Sunday, March 8, 2009

Album AKU STACY

I like very much lah... All her songs were brilliant. Cukup 'current' dan upbeat. Yang saya tidak berapa suka is..napa 5 lagu saja?? Yang 2 live consert version tidak kira.. duiii Maestro. Apa bah kerja kamu sana tu..napa alang2 butul mau buat album. Album Zahid, Bob, Farrah, Mila semua at least 8 lagu. Memang berat sebelah..buduh tul..(marah ni..isshh). Kalau si Freddy Fernandez ada sini sekarang ngam2 saya cas habis,..saya sipak buhus dia tu!!

Anyway, memang yesterday cukup bikin panas becoz, not only I was late pigi launching album dia, kamera saya pula rusak. Kitai butul! Anyway, kepada sesiapa yang ada photo launching Stacy minta satu, dua ah..

To all, please buy her album as support. Bili yang original tau..jangan sekali-kali buat copy. Tak kelas lah main copy-copy. RM19.90 ja tau...

"Kanapa bah, Kau berubah.." hahahaha... bermain-main lagu tu di utak aku ni.. Ciao!

No comments: