Thursday, March 26, 2009

KENTE 4 _Part 2

Elton John Kadau dari Keningau dan Laimen Micahel @ Bernard berjaya memasuki ke final..tahniah. Tapi kamu perasan kah tidak? Bila Elton mendendangkan lagu Ferhad & Laimen menyanyi lagu Indon, Sampai Ke Hujung Dunia, sytle menyanyi sangat sama. Kecuali Bernard menang dengan pergerakan tangan ala Mariah Carey.. namun Laimen dapat menarik minat ramai orang malam tu. ‘Kakak’ yang duduk depan saya bukan main kuat bersorak sambil melambai-lambai tangan.

Balik kepada juri.. mereka bagi pendapat Astroboy, patut beri komen yang pedas sikit. Come on..be real lah. Ini cakap sangat bertata tertib, beradap berabis ni…macam bercakap dengan paderi! Cubalah pro sikit, tegas tapi tidak terlebih batas hingga mengutuk. Tapi apa salahnya mereka kutuk,..naah!! KE terus panas! Meriah & riuh gila babi..

Saya cuba kunun jadi expert dalam induxtri muzik.. apa yang kita cari ah? Looks & talent. Panggil lah saya apa yang patut, shallow kah, diskriminasikan orang dll. Tapi memang betul (jangan tembirang).. fans, mostly lebih cenderung menyukai seorang artis yang complete package. Heat 4..aduhhh.. Few ada talent...penampilan..odoi dogo please. Yang kot2..bertie.. ok good job tapi,..kalau package tidak ada amacam tu?

So.. Ok.. Robbie Angkangon & Usal Jon Gavis jadi pengacara.. Different..bah oklah.. Bagus! Ada kelainan sikit saja lah.. Robbie sememangnya kelakar..tengok saja mau tersenyum. Usal pulak..need to diet..hahaha.. macamlah saya ni tidak perlu sangat. At least saya bukan artis… Tengoklah si Reno tu..dia sudah kahwin kah tu? Kalau belum, napa begitu..sihat sudah. Sebagai seorang artis bukankah mereka patut menjaga penampilan mereka sebab selalu jadi perhatian peminat, general public. Kalau mau trus menyihatkan badan, nanti kurang dalam sambutan buat show... Reno, ada package.. dun waste it bro.!

Baiklah,..oleh kerana appendiks sial ni, saya tidak dapat hadir tengok Heat 5. Duduk rumah tengok Konsert AF sajalah..sambil makan kerupuk.. Ciao! Ooohh..mungkin saya akan memberanikan diri untuk kontek sesiapa yang buli tolong saya buat ulasan Heat 5. Boleh saya call? Neves!! kakaka..

No comments: