Tuesday, March 10, 2009

Da PRINCE

Hey everyone,.. mungkin ramai daripada kamu yang belum kenal Da Prince. Hah,..malam ni saya ada peluang untuk jumpa dorang untuk interview. Tetapi sorang dari anggota mereka ni kerja fulltimedi UMS, dan shift malam pada hari ni. Tapi nanti malam ni, saya cuba kacau dia di UMS & borak2 sikit mengenai projek mereka.

Malam ni terpaksa buat sebab bisuk petang saya ada interview dengan sorang producer namanya Mark Paul Baklin. Mark Paul kini berada di KL(atas urusan networking kunun), jadi saya akan terbang besok pagi jam 12pm naik MAS kunun..ala..kena sponsor besalah. Buat interview di Cheras kunun..astaga..saya ingatkah tempat tu.. naik teksi ja.

So,..malam ni saya akan terus secara langsung update blog sambil bertemuduga dengan encik Malvin & rakan2..kalo dorang datang.. Ciao!

No comments: