Tuesday, March 17, 2009

DEDAH ATAU TIDAK DEDAH


(Guest Blogger this month is - Wonder Woman)

Apa khabar semua? Amacam nak jadi lebih popular, melatop terus? Haruskah kita lebih mempopularkan artis artis Sabah?




Akak ada beberapa cadangan kat blog Astroboy:

1) Skandal & Kontroversi. Kepada wanita mengaku di surat khabar yang kamu ni seorang
lesbian (saya rasa taklah menjadi masalah besar,it's cool) . Skandal dengan YB, Datuk ,tak mainlah. Skandal dengan imam ke, paderi ke, ketua kampung ke...popular siut! Skandal yang ada dua laki...oooiiii panas giler! Part-time callgirl'... naaahhhh nescaya panas. Yang lelaki pula, buatlah skandal sebagai ToyBoy kepada artis popular Malaysia atau Indon. Artis lelaki gilakan seks! Ini yang Akak suka sangat! Artis wanita menumbuk wartawan Daily Express..ganas! Artis lelaki melakukan seks rambang didalam tandas awam! Seperti kata Astroboy..Odoi dogo..boleh ke?

2) Yang ini favourite Akak. Kaki botol- Artis wanita & lelaki didapati selalu bermaharajalela di Shenanigans, Cocoon, Bar Su .... didapati muntah ditepi jalan, atas meja, terbaring di kaki lima.. Artis wanita pula gemarkan minum Chivas, siopon, lihing Tambunan! (Akak pernah cuba waktu dijemput mengandam kat situ..Akak suka sangat hingga lupa diri) wah ewah..panas tu. Artis lelaki diberi penampar bila mencuba merabah buah dada wanita kampung...astaga! Cukup bisa. Biasakan diri dengan selalu minum arak supaya kamu mendapat label Artis Kaki Botol Yang Melampau. Insyaallah dapat perhatian reporter.

3) Pakaian - Dedahkan lebih! Artis wanita pakai
baju singkat and amat menonjol terutamanya
menonjol buah dada sikit ala Jennifer Lopez,
Janet Jackson, Britney...mak datuk panas! Pakai
skirt singkat sehingga ternampak seluar dalam putih...piwwiiitt!..Akak suka sangat. Tengoklah Akak. Body lawa, pakailah, tunjuklah. Apa salahnya?
Amboi yang ini,kalau ada lah yang berani,bagitau Akak yeh. Yang lelaki pula,memakai seluar yang 'transparent' yang menonjolkan 'kelelakian' anda. Kalau yang ada instrument kecik, isi dengan tisu atau stokin... senang, meriah terus! Pakai pakaian yang terover 'bling-bling'..tiap kali buat show, ramai yang hadir gerenti memakai kaca mata hitam..silau! Popular tu. Ya Rabi, Ya Tuhan.. engkaulah 'Trendsetter' Sabah.



















4) Vokal & Tarian- Nyanyi biarkan selalu sumbang ye.. baru semua penonton kutuk habis.. popular juga tu.. Kamu ingat mereka2 yang menyanyi bagus, lontar vokal yang baik..ada orang ingat? Cuba menyanyi sumbang, pitching berterabur... wooh Akak gerenti mereka akan ingat. Tarian pula. Ini speciality Akak Wonderwoman. Suka sangat. Menari.. kalahkan Philix Don (Akak nampak beliau nari tahun lalu,..amboi kalahkan Kak Nita yu), cuba kalahkan Britney spears..biarkan terover giler..mesti anda si jadikan buah mulut di khalayak ramai. Melalak macam hantu jembalang,"are you okkkkkk..?!!!!" Insyaallah..kamu akan jadi lebih gempak siut!

Dah lah tu..Akak rasa ini lah saja yang dapat akak 'share' ye, yang terfikir untuk hari ini.. Yang lain..sila beri pendapat anda...kalau berani.. terutamanya kepada mereka2 yang..... well..apa saja lah. Panaskan blog ni ye..

Patutkah artis Sabah dipopularkan lagi..Adakah artis kita terlalu goody-goody? Adakah skandal & kontroversi boleh meningkatkan populariti? Jawaplah..

No comments: