Tuesday, February 24, 2009

Kenali Panel Juri KE


Minggu ini,Astro boy dapat berkenalan dengan puan Diana Tuning, salah seorang dari panel juri. Ah,..seperti biasa Astroboy tidak pasti samada panel juri KE berkaliber untuk jadi juri..tau lah hobi Astroboy ni suka kritik (tapi nda tau diri..hahaha) , so apa lagi dengan muka yang tidak pernah tahu maksudnya malu, saya mendekati beliau dan interview trus.

Astroboy: Excuse me,..Diana ada masa utk interview kah?
Diana: ermm,... yes..kamu siapa ya?
Astroboy: Let's just say I am a local paparazzi (kunun..mo glamer sikitlah)..amacm boleh?
Diana:OK sure.
Astroboy: Boleh tau serba sedikit mengenai latarbelakang cik Diana?
Diana: Puan
Astroboy: oopss.. i thought masih single
Diana: (sambil tersenyum).. nope, I'm married
Astroboy: Bah ok,.. what do you do.. ? Kamu bagi komen macam guru vokal ja ni
Diana: Yes I am.. Saya tengah mengajar kelas vokal diD'Angels Music School di Donggongon,Penampang. The school teaches piano, gitar etc.Tapi ramai yang buat vokal.
Astroboy: Oh ok.. sebelum ni?
Diana: Last year I was teaching mathematics at St.michael's school Penampang. My qualificationis Maths. Tapi further my studies lagi in music taking vocals, flute & classical piano. (waaahh,..buli tahan)
Astroboy:Aiks, amacam pulak guru matematik boleh tiba2 berkecimpung dalam bidang nyanyian,..jadi guru vokal..jauh perbezaan tu.
Diana: Hahaha..(cantik juga Diana ni bila dia ketawa..) .. minat tu tersangat besar Astroboy.
Astroboy: Qualification kamu adalah..
Diana: Muzik.. seperti ada orang ambil kursus lain tapi buat kerja yg lain.. Saya lama-kelamaan terasa macam terkongkong kerana jiwa saya amat meminati muzik..so I resigned.
Astroboy: So now kamu di D'Angels
Diana: Yes..
Astroboy: Kamu menyanyi jugakkah? (saya tanya sebab muka mcm penyanyi ni..so i ask lor)
Diana: As a matter of fact, yes. Saya ada sebuah album dusun masih dipasaran.. ko tidak pernah nampak..
Astroboy: ermmm..teda
Diana:Aik,bukankah ko ni paparazzi? Tak kan tidak kenal artis2 tempatan..
Astroboy: (dlam hati"cilakak!!) erm.. sibuk (itu lah saya yang dapat saya cakap..buduh)
Diana,saya sebenarnya lebih mau interview mereka yang kurang dikenali..(kunun, cover malu_)
Diana: Bah,kalau ada masa pergilah check it out ah
.
Astroboy: Bah ok.. anyway.. itulah saja untuk kali ni..(mau capat2 balik sebab malu)
Diana:OK
Astroboy: Thank you kerana meluangkan masa untuk temuduga ni.. don't worry,..saya pastikan saya tulis yang benar sahaja.. no gossip!
Diana:OK see you around.
Astroboy: (Lambai saja,trus jalan capat2... sambil minum air mineral.. eeh?? Dari mana saya dapat botol air ni???)

That's all from me.. Itu dia Puan Diana Tuning. Now you know..(tapi kotoh diri sendiri kerna tidak buat homework or background check sebelum interview...adehhh).

4 comments:

XiGorX said...

well, its good that you have interviewed her, and now that we know...she is qualified to a judge...Good boy astroboy....hehehe

mylifeopinion said...

ya.good boy ow ko astro boy..haha..

Astro Boy said...

thank you xigorx & mylifeopinion...

GuRaNgAk said...

Hahaha..funny la ko ni. Btw, u've cleared the air with that 'short & simple' interview. Keep up the good work you Paparazzi :p