Wednesday, April 15, 2009

KE Next Top Entertainer - FINAL!!


LAIMEN @ BERNARD


AB: You are a favourite dalam competition ini. Kalau ada yang betting, ramai mungkin bet kamu akan menang. Apa pendapat kamu?
B: hahhahahaa..no komen..beginilah, dorang yang lain pun sama hebat. Setiap ada kehebatan masing2 & ability,..Bagi saya perform saja yg terbaik. Lagipun pihak juri ada, and we don't know apa yang mahu dalam pemenang KENTE. Jika rezeki tak memihak, macam mana kan.

AB: Betul,..OK, ada apa-apa persediaan yang dibuat menuju kemuncak finals bisuk? Buat kelas vokal tiap2 hari kah, berjogging, urut leher, yoga?
B: (Gelak lagi..) Preparation macam gitu teda..Cuma saya tidak makan pedas, elakkan kan lah dan paling penting mesti tidur cukup..tu saja..

AB: Hah,..kostum. Adakah Bernard akan memakai sesuatu yang 'bling-bling' atau simple ataupun sesuatu yang akan mengujakan seluruh pelusuk Sabah ini? Ko tidak berbogel bah kan?
B: Itu surprise..mesti datang tgk mlm esok. Tidaklah sampai menjolok mata.

AB: Bah,oklah tu! Ada sesiapa special kah yang memberi galakkan, support untuk kamu bergiat dalam arena ini?
B: Semua,..terutamanya my family first and then kawan-kawan.

AB: Lastly, kalaulah ko menang, kau janji belanja saya makan di Pacific Sutera Hotel ah..huahuahua.. So, kalau ko menang..?
B: Hahaha... Belum tahu apa mau buat lah... Saya sebenarny tidak mahu day dream, menagn atau kalah. Kalau apa2..yg penting, semua berjalan dengan lancar. Put it (menang/kalah) aside first.

AB: Orait Bernard,..all the best. See you tomorrow.

B: OK..bye.
(Image courtesy of Gidong Photography..TQ)




GEORGIA JOY

AB: Joy, kamu adalah diantara favourite dalam competition ini. Apa pendapat kamu?
B: hahhahahaa..jan gitu bah,.takut saya mau jawab. Jangan kasi saya soalan susah2 bah. Tapi perasaan saya...tambah saya begagar tapi happy jugalah cos ada juga yg mau saya menang.

AB: Betul,..OK, ada apa-apa persediaan yang dibuat menuju kemuncak finals bisuk? Buat kelas vokal tiap2 hari kah, berjogging, urut leher, yoga?
B: Kurang makan bosou, (ee..funny pulak pompuan ni)tapi kuantiti tuk bambangan masi gitu juga,..hahaha. Ok serius. Buat latihan nyanyian tiap2 mlm, di samping 3org pengkritik tetap saya d rumah,(waah!! ada advantage dia ni) Air suam? jogging tedalah...mcm biasa ja..tidak ada pantang larang..Jangan minta kana ujan ja lah (palis2).

AB: Hah,..kostum. Adakah Joy akan memakai sesuatu yang seksi ala Mariah carey? atau simple ataupun sesuatu yang akan mengujakan seluruh pelusuk Sabah ini?
B: Pakaian prepared by Martin Buguk. Tunggu & Lihat..

AB: Set!! Ada sesiapa special kah yang memberi galakkan, support untuk kamu bergiat dalam arena ini?
B: iya.. Of course cinta karas sa c DFM & my parents.

AB: Lastly, kalaulah ko menang, RM1,500 tu macam mana ko belanja? Kalau lah menang kunun...who knows.
B: Amen...RM250 bagi daddy, RM250 bagi mommy.. yang balance ..shopping!


AB: Waah, anak yang baik! All the best. See you tomorrow.

B: OK..bye.

2 comments:

Gidong said...

Bah ramalan sa c Benod lah manang ni hehe

Astro Boy said...

Mungkin Carrey jugak. Sebab ada aura..?